Blogg

1 januari, 2008

Kundvårdssystem utvecklat åt Mitsem Hus

Webking har under  designat och utvecklat ett kundvårdssystem (eng. CRM = Customer Relationship Management) för Mitsem Hus AB. Kundvårdssystemet kommer att användas internt av säljare och personal.

Systemet är utvecklat i .Net 2.0, ASP.NET Webform, MS SQL 2008.

Kundvårdssystem - CRM

Kundvårdssystem – CRM

Kundvårdssystem som begrepp och även CRM-program är egentligen baserade på ett väldigt enkelt koncept, det handlar om att förbättra relationen mellan leverantör och kunder. Rätt använt så hjälper det dig som leverantör att både behålla dina kunder och undvika kundbortfall, samtidigt som du på ett effektivt och lätthanterligt sätt kan hantera dina befintliga som nya kunder. Systemet omfattar styrning, organisering och administration av kunder och kundrelationer i ett företag. Detta omfattar arbetsprocesser med tillhörande affärssystem för IT-stöd.  Kundvårdssystem har ersatt de traditionella marknadsföringsteknikerna. Dessa tekniker beaktade inte kunderna efter försäljningen och kunde därför inte möta kundernas behov.

 

Nyheter , , , , ,
About Robert Jansz, Webking
Med sin höga ambition får Robert det komplicerade att verka enkelt och han tillför det ovärderliga kunnande som skapar trygghet för kunden
Robert är alltid tydligt engagerad och visar ett starkt driv för att få saker gjorda. Han är ett föredöme i konsultrollen och hans kombination mellan affärsmässighet, tekniskt kunnande och social förmåga sticker ut. Robert är en entreprenör som får det komplicerade att verka enkelt och skapar en trygghet åt sina kunder Han inspirerar med sin strävan att alltid leverera det bästa - han ser nya perspektiv och alternativa lösningar och tillför ett ovärderligt kunnande. Robert har en förmåga att på ett engagerat och professionellt sätt ta sig an sina kunder och hans arbete präglas av mycket hög kvalitet och ett optimalt resultat. Han är en utmärkt lagspelare som verkligen inspirerar och utvecklar andra. Robert vill göra skillnad och han har en förmåga att kunna driva på ett utvecklingsarbete. Han är lyhörd mot kunden, har en mycket hög ambitionsnivå och hans engagemang är kombinerat med en stor ödmjukhet. Reputation Resumé : Sammanställningen baseras på svar från 9 kollegor och kunder som lämnat svar anonymt mars 2013. Detta har analyserats av Per Frykman AB. Sammanställningen baseras på svar från 9 kollegor och kunder som lämnat svar anonymt 2013.

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

SWITCH THE LANGUAGE
Nyhetsbrev

Registrera dig till vårt nyhetsbrev, fullt med inspiration, case, och tips som kan öka din lönsamhet!